söndag 27 januari 2013

Färdig!

Att vara sjuk har sina fördelar. Eftersom jag inte orkar göra något annat än sitta i soffan så tar jag fram stickningen i jämna mellanrum. Så nu är jag färdig med Miias pulsvärmare (stickade i Drops Alpaca, dekoration i silver- och guldgarn). Empire State Building fick ge mig lite inspiration. Hoppas hon vill ha dom med på sin New York-resa.
Jag skall slå in dom ikväll och skicka iväg imorgon.
Med det lilla paketet skickar jag även
kramar och massa kärlek.
Jag har även fått färdigt min vårsjal. Stickade den av det japanska garnet Noro Aurora (Wool, Kid mohair, Silk).  
Den här sjalen kommer att värma mig lite senare i vår.


1 kommentar:

Miia sa...

Fick ett paket med ett par alldeles fantastiska pulsvärmare, och nu när jag hör att de dessutom är inspirerade av maskrosbarnens paradis, staden framför alla städer, blir jag ju ännu mer förtjust. TACK finaste gudmor för all glimglam i min vardag!